atstorning

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2014

Borttappad

Av Lisa - 8 augusti 2014 17:24

Samtalet med C gick bra idag och hon tror att detta verkligen kan funka. Vi smygstartar med att jag ska ringa VC för att gå på hälsokontroll så dem vet om jag har fått någon mer permanent skada av äs och jag ska även skriva ner när jag äter vanligt, hetsar och spyr. Ska också stå emot ena v de spontana gångerna per dag som jag väger mig. Detta är ju mer ett tvång än en undran över vad vågen säger.

Det kändes som att C trodde att jag ljöd om äs bara för att jag är så tjock. Man kan inte se ut såhär och bli kallad anorektiker. Sköterskan I här på psyk i Landskrona (som jag får mina antabus av två gånger i veckan) sa att hon börjar oroa sig hon med över hur smal jag har blivit och hur benig jag börjat bli. Varför säger alla att jag är smal när jag inte är det? Jag är enormt och vidrig! Jag tappade bort mig själv någonstans på vägen!


 

 
 
Ingen bild

naza

17 augusti 2014 08:28

Om man ska jämföra med dig o mig t.ex så är du faktiskt smal, jag väger 86 kg o är 1,62 lång o min normalvikt ska ligga på ca 63-64. Så jag skojar verkligen inte om detta när jag säger att du är smal, mkt fin smal jag önskar jag kunde komma till den vikten du ungefär är, och jag är enorm och vidrig, men skulle jag gå ner till min normalvikt så skulle jag varit överlycklig och aldrig mer skämmas att gå i bikini o massa andra grejer som jag skäms över. Men jag har sett dina bilder frän hur mkt du vägde innan o såg ut det är en otrolig skillnad och hade jag varit dig hade jag varit otroligt nöjd, men jag vet hur svårt det är att tro på det, ser hur många som stöttar dig o säger kanske samma sak men det är inte bara för att hjälpa dig utan för att vi alla säger sanningen som det är. Det vi alla ser vill vi att du oxå ska se. 💖

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 oktober 2014 18:04


detta har varit en dag full av kämpande och en massa ångest. Hjärtat klappar fortfarande på i hundraåttio och jag är yr och har frossa. Har skippat mål och inte hetsat, men har bara cyklat en liten runda, gjort 50 sit ups och städat/diskat lite som m...

Av Lisa - 7 oktober 2014 18:49

Ibland kommer kaostankarna utan förvarning! Just nu förföljs jag av tankarna av att min underbara mor och far kommer att dö en dag. Har många vänner som förlorat en förälder som är i min ålder och jag vet verkligen inte vad jag skulle tagit mig till ...

Av Lisa - 3 oktober 2014 08:22


Jag tror verkligen att jag kommer att dricka i helgen. Om så "bara" några folköl. Jag kan inte stå emot suget mer. Ska prata med E om det i skolan idag när jag tar mina antabus. Prata med henne om hur jag har övertalat mig själv om att jag faktiskt m...

Av Lisa - 2 oktober 2014 09:36

Har frossa och på insidan av min bröstkorg är det klibbigt. Jag känner mig så enormt och en del av mig vill bara ge upp och inte andas mer. Men istället för att återvända till den varma sängen med tre täcken och en bra bok så ska jag om 5 minuter beg...

Av Lisa - 20 september 2014 22:44

SpringFlyDu är jagad av evighetenStanna inteSakta inte inHon kommer närmareBlunda SkrikVåga inte se, höra henneInseFörståAtt hon kommer nå dig tillslutStoppaMötHon är din spegelbildAndasTänkDu kan aldrig fly från dig själv ...

Presentation


Jag är en tjej på 24 år som kämpar med borderline, PTSD och ätstörning av blandad typ. Detta är mina vardagstankar om att överleva på mitt eget vis och min resa till att få plats i mig själv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards