atstorning

Alla inlägg under augusti 2014

Av Lisa - 31 augusti 2014 11:25

Jag vill dö, jag vill bara dö! Klarar inte av att vara så här fet mer. Har gått upp till 58.9 kg och det suger den lilla livslusten som jag hade kvar ur mig. Jag hade bara en b/p-episod igår och annars höll jag kalorierna under 400 och gick 10.000 steg plus cyklade, tränade magen och sprang i en massa trappor. Hur fan kan man då gå upp 5 hg när man fick upp ALLTING!!! Jag vill verkligen inte se ut såhär mer. GÖR MIG FUCkING SMAL!!! Jag är så jävla värdelös och har ingen självdiciplin!

Av Lisa - 30 augusti 2014 11:46

Det blev ingen konsert igår på grund av att jag var för utmattad så idag kompenserar jag för den motionen genom att gå på en långpromenad med pappa och hans hund. Ska försöka gå in om biblioteket och förtidsrösta och låna några anorexiaböcker.


Det är fest ikväll men antar att mitt mående inte låter mig gå dit idag heller!

Av Lisa - 29 augusti 2014 11:06

Jävla fucking otursdag som kan dra åt helvete! Har gått upp till hela 58.8 kg, anorexian skriker och vill att jag ska straffa mig, har spullt te över mina byxor när jag var påväg hit till skolan och har tappat limmet till mina lösnaglar så måste köpa nytt idag då jag inte står ut med att ha så korta naglar som jag nu har (bet ner dem hela vägen under en panikångestattack för någon vecka sedan). 

Jag vill fan bara hem men det är snart dags för lunch och jag måste äta min spenat (40 kcal). Jag vill verkligen inte! Hatar att äta framför folk som jag inte känner men jag vet att jag måste öva på det. 

Sen är det bara svenska kvar på schemat och tror inte det kommer hålla på till 14.10 som det ska så ska försöka hinna med tåget 13.58 så jag kommer i tid till psyk så jag kan ta mina antabus. 


Idag blir det antagligen Elliphant-konsert med mamma i Malmö om bara det fysiska och psykiska måendet tillåter det. Hoppas verkligen för om jag följer med så kommer jag förbränna en massa extrakalorier då vi ska promenera en timme innan och sen stå upp under 60 min på konserten. Under dem två timmarna så kommer jag förbränna mer kalorier än jag kommer äta idag och då är de enda kvar att förbränna vara mjölken i kaffet vilket är under 100 kcal. Känns helt okej när jag tänker på det så faktiskt. Och om jag faktiskt åker med så kanske jag kan flörta till mig något fint från ett stånd av min mamma.

Av Lisa - 28 augusti 2014 10:36

Behöver akuta tips på billiga tabletter eller liknande som är låga i kalorier men som kickstartar ämnesomsättningen
Just nu dricker jag bara 2-4 msk äppelcidervinäger per dag men det hjälper inte tillräckligt då min ämnesomsättning är totalförstörd
Snälla, hjälp mig!!

Av Lisa - 27 augusti 2014 10:50

Min bulimi är åt helvete! Sockersuget är där hela tiden och alla mina pengar spolas ner i toaletten. Jag orkar inte med detta mer. Det enda positiva är att jag inte går upp mer än några hg som jag sen går ner fort igen. Idag visade vågen 57.9 och det är helt okej för stunden.

Ska till barnmorskan och sätta in hormonspiral idag men är så jävla rädd. Har legat i gynstol förr men jag är alldeles för vidrig för det. Är så rädd att hon ska spy när hon ser allt fett på mina lår och att fettet på magen ska hänga ner över min "hmm".

Efter jag varit där ska jag i alla fall träffa Ellis och James så det är ett plus.

Av Lisa - 17 augusti 2014 10:40

Min våg måste vara knäpp. Jag vägde 6 hg mindre än igår (alltså 57,6 enligt vågen) och så mycket går jag ju inte ens ner när jag inte äter alls och tränar en massa. Jag önskar att jag kunde lita på vågen även om jag vet att jag inte borde gå ner. Men vad spelar det för roll egentligen när jag ändå ska äta lunch hos mamma idag och måste äta några tuggor i alla fall av hennes hemmagjorda potatissallad. Jag kommer gå upp som fan tills imorgon och då börjar skolan vilket betyder att jag kommer bli mobbad åter igen för att jag är ett jävla fetto och äckel. JAG VILL BARA FÅ VARA SMAL JU!!!

Av Lisa - 16 augusti 2014 23:51

Förlåt för att jag inte skriver så mycket här men det finns inget att säga direkt. Var dag går ut på att planera måltider, ta mig igenom dem, andas igenom ångest inbillningar om att jag håller på att dö och sen hetsar och spyr jag i stort sätt var kväll. Jag vet att jag inte borde gå ner mer nu men huvudet låter mig inte sluta. Är nu nere på 58,2 kg vilket betyder att det bara är 3,2 kg kvar tills mitt BMI tyder på undervikt.


 


Tänkte skriva mer men måste sluta för har en överkelig Mims här som klättrar upp på mina armar och ska trampa hela tiden. Får väl lägga mig på soffa och läsa lite med henne på bröstet.


För övrigt så älskar jag min mamma!


 

Av Lisa - 14 augusti 2014 12:18

Jag hatar mig själv så mycket. Är för fet och måste nu gå ner lite till innan skolan börjar på måndag. Vikten idag låg på 58.7 kg och jag ska vara nere på i alla fall 58 sharp tills dess. Usch, detta kommer aldrig gå för jag har stått still rätt länge nu.

Presentation


Jag är en tjej på 24 år som kämpar med borderline, PTSD och ätstörning av blandad typ. Detta är mina vardagstankar om att överleva på mitt eget vis och min resa till att få plats i mig själv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards