atstorning

Direktlänk till inlägg 8 maj 2014

Ännu ett återfall - TRIGGANDE!!!

Av Lisa - 8 maj 2014 16:43

Varför är det så lätt att börja skära sig igen när man haft ett återfall? För mig är det nog för att jag skiter i om jag är duktig idag när jag ändå var värdelös i måndags. Det är inte så många dagar sen jag misslyckades så jag kan lika bra fortsätta kämpa emot mina urges en annan dag. Så efter att jag hetsåt, spydde, badade, såg min mage, såg mitt ben (såren sen måndags), ställde mig på vågen och den visade hela 67.9 kg så gav jag upp och lät rakbladen dansa blodens vals över mitt ben igen. Jag ångrar mig men älskar den svidande känslan. Varför är det inte rätt att skära sig när endorfinerna är så underbara?

Jag vet att jag borde åka in och sy men jag orkar verkligen inte!


   

 
 
Ingen bild

sammalikadan

8 maj 2014 18:29

Tyvärr världens skönaste känsla när rakbladen får göra sitt.

 
Ami

Ami

8 maj 2014 19:48

Blir så ledsen för din skull! Skulle vilja komma och ge sig en kram, plåstra om såren och sitta i soffan och dricka te framför en bra film.. <3

http://deardoll.blogg.se

 
josse

josse

8 maj 2014 20:30

Stay strong it gets better du måste vara stark och kämpa imot hoppas du kommer bli bra <3 kram

http://www.nattstad.se/bizzle94

 
ungdomstankar

ungdomstankar

9 maj 2014 00:58

Hittade precis till din blogg! Läst igenom hela bloggen som finns här, fin blogg! Tråkigt med återfall, hoppas du kan ta dig upp igen och var stark att stå emot!!

http://ungdomstankar.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Helene

9 maj 2014 08:53

Hej! Jag sitter på psyk sedan sex veckor tillbaka. Har ett svårt självskadebeteeede bakom mig sedan många många år. Ser ut som du på armar och ben så jag vet hur det är att må dåligt. Nu är jag stabil och mår bra sedan tre veckor men kommer inte ut än på ett tag. I alla fall hoppas jag du uppsökte akuten för en del av de där såren behövdes sys. Du skulle nog behöva läggas in på psyk som du mår just nu. Hoppas på det bästa för dig. Mvh. Helene Henhammar (finns på fejjan om du vill kontakta mig) kram

 
Sanna

Sanna

12 maj 2014 10:04

Blir ledsen för din skull.
Vad är det som gör att DU väljer att lägga ut triggande bilder på din blogg?
Jag bara undrar av nyfikenhet och menar ingenting illa. Du får lägga upp precis vad du vill.
Är det något som triggar mig så är den nygjorda skärsår och då har jag ändå varit rakbladsfri i 5 år nu.

http://insaniacparttwo.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 8 oktober 2014 18:04


detta har varit en dag full av kämpande och en massa ångest. Hjärtat klappar fortfarande på i hundraåttio och jag är yr och har frossa. Har skippat mål och inte hetsat, men har bara cyklat en liten runda, gjort 50 sit ups och städat/diskat lite som m...

Av Lisa - 7 oktober 2014 18:49

Ibland kommer kaostankarna utan förvarning! Just nu förföljs jag av tankarna av att min underbara mor och far kommer att dö en dag. Har många vänner som förlorat en förälder som är i min ålder och jag vet verkligen inte vad jag skulle tagit mig till ...

Av Lisa - 3 oktober 2014 08:22


Jag tror verkligen att jag kommer att dricka i helgen. Om så "bara" några folköl. Jag kan inte stå emot suget mer. Ska prata med E om det i skolan idag när jag tar mina antabus. Prata med henne om hur jag har övertalat mig själv om att jag faktiskt m...

Av Lisa - 2 oktober 2014 09:36

Har frossa och på insidan av min bröstkorg är det klibbigt. Jag känner mig så enormt och en del av mig vill bara ge upp och inte andas mer. Men istället för att återvända till den varma sängen med tre täcken och en bra bok så ska jag om 5 minuter beg...

Av Lisa - 20 september 2014 22:44

SpringFlyDu är jagad av evighetenStanna inteSakta inte inHon kommer närmareBlunda SkrikVåga inte se, höra henneInseFörståAtt hon kommer nå dig tillslutStoppaMötHon är din spegelbildAndasTänkDu kan aldrig fly från dig själv ...

Presentation


Jag är en tjej på 24 år som kämpar med borderline, PTSD och ätstörning av blandad typ. Detta är mina vardagstankar om att överleva på mitt eget vis och min resa till att få plats i mig själv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards